Mitt nabolag - ny digital tjeneste.

IKKE bruk portalen FiksGataMi, men Mitt nabolag på kommunens nettsider

Fortell oss om ting som bør gjøres - følg saken på nettet.
Mitt nabolag er en ny digital tjeneste som innbyggerne kan bruke nettsiden til.
Er gatelys sloknet, veier dårlig brøytet eller glatte, oppdager du vannlekkasjer eller andre feil som du mener kommunen bør få vite om, kan du gjennom Mitt nabolag opprette saker som behandles av Hole kommune.

Det finnes også en portal som heter FiksGataMi - vi anmoder om at Holeværinger ikke bruker den - men istedet Mitt nabolag. Grunnen er at den andre portalen sender epost til postmottak - noe som vil forsinke henvendelsene og dere vil heller ikke kunne følge saksbehandlingen på kommunens nettsider.
mitt nabolagDu ser hele tiden hvor langt kommunen har kommet i behandling av saken din.

Mitt nabolag brukes kun for innmelding av ordinære saker. Ved akutte henvendelser vedrørende vei, vann og avløp benyttes vakttelefon 916 03 174 etter kl 1430. På dagtid kontaktes Servicetorget 32 16 11 00 i akutte situasjoner - ellers benyttes nettsiden.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) slik at vi kan yte deg bedre service. Informasjonskapslene blir hovedsakelig benyttet for trafikkmåling og optimalisering av tjenesten. Du kan også lese mer om vår bruk av informasjonskapsler.
Lukk